Apollo, Apollo
시즌 3, 에피소드 16: While Jack (Alec Baldwin) plans the perfect 50th birthday party for himself he watches old home videos that inspire him to recreate one of the happiest moments he had as a young boy. Liz’s (Tina Fey) ex-boyfriend Dennis “The Beeper King” (Dean Winters) decides to come clean to Liz about an addiction, stirring up drama between Liz and Jenna (Jane Krakowski). Kenneth (Jack McBrayer) and Pete (Scott Adsit) team up to make Tracy’s (Tracy Morgan) childhood dream come true. Also stars Judah Friedlander, Keith Powell and Katrina Bowden.