Apple
S1, E8: During a robbery at the grocery mart Dr. Shaun Murphy is shopping at, his communication limitations puts lives at risk. Meanwhile, after Shaun's traumatic day, Dr. Aaron Glassman worries that he isn't doing enough to help Shaun.