Army Strong
Сезон 4, серия 13: With deployment around the corner, the families are all struggling in their own ways. Denise and Frank find out the sex of the baby. Joan has a particularly hard time dealing with her recovering and inability to deploy with her unit. Pamela explores the idea of dating again.