Auld Lang Syne
S1, E10: Lolly can't believe her eyes after witnessing Becca's kiss with Kevin. Melanie insists that Becca attend her and Andy's engagement party. Sean is invited by Noelle to share his work in an art show, and he wants Paige to be his date.