Hindsight
Square One
It's the fallout from Becca calling off her wedding to Sean. Her parents are angry, Sean is heartbroken, and her new self-appointed position as VP of Simon's company isn't all it was cracked up to be.
Becca is reeling from her kiss with Andy. Meanwhile, Lolly is actively avoiding Jamie. It's Nervous Lois' birthday and the girls are going out! Only problem is…Melanie is going with them.
Lolly breaks her tradition with Becca and decides to go to Grumpy Rick's annual Halloween party with Jamie. The party gives Becca a chance to make a play for Andy.
Becca is given her first work assignment from Chester and Victoria, which leads to a road trip with Lolly and Paige to Chapel Hill. Jamie wants to make things right between Andy and Sean. Lolly runs into an old friend who could be something more.