Bad Actors
S1, E9: Dylan and Lizzie work to uncover who would want to murder a troupe of costumed characters when two members of the group are killed using highly sophisticated poisons. Also, Andy, concerned that Dylan isn’t fitting in with his new colleagues, encourages him to accept an invitation to a BBQ being thrown by one of the detectives.