Battle Of The Proxies
Сезон 4, серия 10: As Will defends a man accused of murder, Alicia attempts to influence the outcome of his case by aiding the prosecutor in a nearby county who is trying another man for the same crime. Meanwhile, Eli feels heat from the Justice Department, and Nick's actions force Kalinda's hand. Hamish Linklater guest stars as Department Official David LaGuardia.