Best Man
시즌 6, 에피소드 7: Andy and Sam are shocked to learn that Oliver is the prime suspect in IA’s corruption investigation into 15 Division. What’s worse, they only have until end of day today to find Chris Klem – the missing explosives-dealer – and clear Oliver’s name before he takes the fall.