Big Game, Big Eats
S2, E11: Celebrities and Food Network stars are ready to watch the big game with their guiltiest snacks. Start the day with Jeff Mauro's Texas-sized Bloody Mary, then head to Nashville for Aaron Sanchez's favorite barbecue nachos.