Guilty Pleasures
Ooey-Gooey Obsessions
Food Network stars reveal the over-the-top dishes they can't resist from Duff Goldman's King Kong-sized banana split to Robert Irvine's impossibly decadent bacon mac and cheeseburger.
Fried and Dangerous
Food Network stars confess to their edible Guilty Pleasures. Comedian David Alan Grier is dead serious about a Hollywood fried chicken feast, and Rachael Ray obsesses over Philly pork.
Food Network stars reveal their best-kept Guilty Pleasure secrets. Discover how Alex Guarnaschelli gets her brunch on with a bacon coffee cake while Rachael Ray and Curtis Stone share gooey, meaty sandwiches.
The stars are coaxed into exposing their ultimate Guilty Pleasures. Valerie Bertinelli is weak for a saucy ham and cheese creation decadent enough for a king, and Bobby Flay carves up a sizzling, Big Apple-sized steak.