Blanche Delivers
S6, E1: Blanche's daughter wants to give birth in a birthing center while Blanche is preoccupied by the possibility of Rebecca delivering in a local hospital. Blanche doesn't want to be embarrassed by the fact that her daughter was artificially inseminated.