Blast from the Past
S1, E11: Dylan and Lizzie are unable to identify a motive or connection when several average people blow themselves up using suicide bombs. Also, Julian, concerned that Dylan could be exposing himself to past enemies, enlists Lizzie to talk him out of hiring Ashely (Nikki M. James), a publicist.