Blue Christmas
S2, E11: When a string of Christmas burglaries turns deadly, the evidence leads the NCIS team to Wade's adopted son, Danny (Christopher Meyer). Also, Lasalle and Brody tease Sonja about the high stakes of drawing Pride in the team's Secret Santa exchange.