Boar-Dain
Сезон 2, серия 2: Despite pressure from Oliver, Greg and her rival, Tara, Katie insists she's going to plan the Spring Gala her way. After Oliver is emasculated by his ex-girlfriend, Greg attempts to teach Oliver how to "man up" by throwing a successful barbeque.