Bring It On
시즌 4, 에피소드 16: Elena’s new outlook has everyone concerned, leading Stefan and Damon to agree that going back to the normal routine of high school would be the best thing for her. Caroline is pleasantly surprised when Elena decides to rejoin the cheerleading squad, but her pleasure turns to shock when Elena’s behavior proves dangerous. Not giving up on their search for the cure, Damon and Rebekah work together until his unwanted advice catches her off-guard. Klaus tries to use Hayley to get the information he’s after and makes an intriguing discovery in the process. Meanwhile, a bored Elena throws a wild party and gets into an ugly fight.