Brown Trembler
S2, E18: Post-divorce Noah and baby Opus take up residence in a high-end hotel until the Chatswin moms corner George and force him to intervene. George allows Noah and Opus to move in with him until they get back on their feet. Meanwhile, Dallas discovers that Dalia is a hoarder, and Fred enlists Tessa to teach him what's hip so he can land the job of his dreams.