Worst Cooks in America Celeb Heroes: Game of Scones
S28, E5: After a mystery scone tasting game, chefs Jeff Mauro and Antonia Lofaso ask the recruits to create their own flavorful scones. Then, the teams prepare a multi-course dinner fit for royalty, and some recruits will be banished from the kitchen.