Changing Light Bulbs
S4, E9: When Mike realizes Vanessa has given away his remaining and beloved incandescent light bulbs, he and Chuck go on a mission to track down some of the old-school bulbs. Meanwhile, Mandy announces she’s moving out of the house into her own apartment but leaves out a major detail.