Charlie Darwin
시즌 2, 에피소드 3: Daniel makes a startling decision, and Amantha is outraged and hurt when Janet defends his choice. Teddy asks a reluctant Tawney for a favor. Jon Stern gains a valuable insight into a client's case. Sheriff Daggett questions Bobby Dean.