Chasing Waterfalls
S2, E12: Mark and Sam think their “Romeo and Juliet”-style murder case of warring families is a slam dunk until their lead witness is proven to be lying under oath to protect the real eyewitness of a relative’s murder. Also, Amy is furious with Mark after a secret is revealed and decides they need time apart.