Chiang Mai
S5, E14: Andrew Zimmern reveals classic foods of Chiang Mai, Thailand. From coconut curry soup to a signature sausage, fish roasted in banana leaves to minced pork salad, the northern city's cuisine boasts unique and addictive flavors.