Clark Raving Mad
S2, E16: Naomi immediately butts heads with the Blaze's new faculty advisor, Mr. Cannon and is reprimanded in front of her peers. After failing to convince Navid to back her opinion, Naomi decides to tell a tiny lie that soon snowballs out of control.