Code Of Ethics
S5, E12: Jordan and Woody investigate the death of two soldiers: one in Iraq and one in Boston. Garret confronts his daughter over her choice in boyfriends. Jordan discovers a secret J.D. is keeping and Nigel investigates an old kidnapping case.