Collateral Damage
S4, E1: Denise and Frank face the aftermath of the gunshot that was fired in their home. Trevor and Roxy celebrate the impending arrival of their new baby, but Roxy is hesitant to share the good news with the rest of the tribe. Pamela, in need of a break and still struggling in her marriage to Chase, unexpectedly takes the kids away for a vacation. Claudia Joy learns that she has been nominated as a finalist for the Army Spouse of the Year. Roland becomes distracted from work when he receives news of Joan’s condition but steps up to help Denise and Frank through a their difficult time.