Come Die with Me
S2, E2: Peregrine’s excitement over her upcoming nuptials is short-lived as she begins to realize she and James have different plans for their future together. When a woman’s body is discovered during flight attendant training at Melbourne Airport, Peregrine goes undercover at hostess school.