Crashcourse in crime
S2, E5: As Inspector Gadget is washing the Gadgetmobile, Gadget promises to teach Capeman the rules of crime fighting. Chief Quimby arrives to inform Inspector Gadget of MAD's eighth anniversary to be celebrated with eight bold crimes. MAD agents engage in a series of robberies throughout Metro City. Each time they leave behind another candle.