Dancing Queens
S2, E16: The ladies decide to go dancing to burn off the Cleveland pounds but need local gay best friends to go with. Victoria catches Leandro's eye (Antonio Sabato Jr.) and Elka dukes it out with an old rival (Doris Roberts) and uncovers a shocking link to her past.