Dear Sigmund
S5, E8: Sidney Freedman drops by the 4077th to try and find relief for his depression. He observes how the men and women of the 4077th are able to survive the terrible pressures of their jobs. In order to help with his depression and relieve his own pressures, he writes a letter to psychiatrist Sigmund Freud, and helps B.J. pull off a prank against Frank.