S1, E2: The Treehouse gang loves pretending to be dinosaurs as they play and want to learn more about them. They invite a paleontologist over who shares what real fossils look like. Hearing cool dinosaur facts makes them even more curious. Animated Blippi travels back in time to meet a stegosaurus, then Meekah and Blippi go to the museum and see the real skeletons of real dinosaurs!