Eastern Exposure
Сезон 1, серия 4: A last-minute flight to Burma and Indonesia lands Kate (Kelli Garner) in the middle of a frustrating courier mission for the CIA that’s further complicated by Laura’s (Margot Elise Robbie) naïveté. And as the Clipper’s Majestic crew explores Southeast Asia, news of an American space mission leads Ted (Michael Mosley) to recall an ill-fated test pilot mission that upended his career plans.