Elevatorus Rabbidinus / Until Rabbids Do You Part / Rabbid Radar
시즌 1, 에피소드 4: The Rabbids interfere with a wedding photographer's dream shot. The Rabbids discover a drive-thru intercom. The Rabbids discover vending machines.