Enemy of My Enemy
시즌 2, 에피소드 3: Martin’s mission to uncover clues and expose the potentially sinister Aster Corps has global consequences when an Aster Corps employee is crossing the border in Pakistan. Meanwhile, ruthless religious zealot Guillermo continues to track down the “36” Righteous Ones, and Jake leads Lucy to a woman with alarming connections to her missing daughter Amelia.