The Bold and the Beautiful Episode 208
S1, E208: Clarke visits Stephanie and tells her he loves her. Ridge asks Rocco to help him start a new project and Rocco says yes. Brooke decides to stay with Beth and calls Ridge to cancel dinner. Eric likes one of Clarke’s designs and Kristen is ecstatic. Brooke tells Eric that Beth has cancer. Stephanie is impressed that Brooke is staying with Beth and goes to visit Beth.