Evasive Maneuvers
S4, E6: Ft. Marshall is buzzing with anticipation of the upcoming USO concert featuring Wynona Judd and Five for Fighting. Pamela throws herself into helping Claudia Joy organize the concert in order to avoid thinking about Chase's upcoming return. Meanwhile, in Iraq Joan struggles to keep morale up amongst her troops. The tribe comes together to support and encourage fellow Army Wife Marisol (guest-star Gina Rodriquez) to be honest about her husband's abusive actions and encourage her to seek help.