Fire!
S4, E12: When Jake accidentally sets fire to the kitchen, the Morgendorffers stay in a hotel until repairs are made. Daria elects to stay at Jane's, where she gets to know Tom better, causing Jane to suspect that there's more going on than meets the eye.