Fix Your Face
시즌 1, 에피소드 3: This week, Traci Young-Byron's YCDT dancers have been invited to audition for musical artist, Kiddie Garcia, in an exclusive concert showcase. Traci decides to only use only her top-tier Repertory dancers. Diaunte, one of her Company dancers, feels frustrated that he won't get a chance to perform.