시즌 1, 에피소드 6: Dylan and Julian go undercover in a hospital when they suspect an "angel of death" is killing people with non-life-threatening ailments. Also, Lizzie asks Andy for his legal expertise when a personal trainer sues her for accidentally injuring him.