Frank Gallagher: Loving Husband, Devoted Father
S1, E7: It's time for Frank to pay the piper -- specifically, the two goons who are demanding their six thousand dollars, or else. This sends Frank into a panic, requiring every brain cell to try to think of a way to get the money fast. He finally stumbles onto a risky solution that might work --provided his family helps him out. Speaking of the Gallagher family, they have their own troubles. Ian is fed up with Mickey's bullying of Kash and goes to do something about it, leading to a violent scene. Meanwhile, Fiona finally succumbs to Steve's badgering and agrees to take a night away with him -- leaving Liam in Sheila's protective arms. Who better, since the agoraphobic Sheila (guest star JOAN CUSACK) never leaves home. But what happens when Liam wanders outside the house...?