Game of Drones
시즌 1, 에피소드 2: Frank's property agent, Iona, tries to convince him to reconsider her offer and asks him out on a date. Carys plans a medieval reenactment event, but things are still awkward between her ex-fiance, Danny, and his new girlfriend, Tanya.