Genome Mutations: Evolution’s Raw Material
시즌 1, 에피소드 3: The arrival of genetics in the early 20th century addressed what Darwin did not know about inheritance, but there was more to uncover: How do genes function, and where do variations come from? Trace the discovery of DNA as the carrier of genetic information and the realization that mutations and other structural changes in DNA are a source of the modifications that underlie natural selection.