Gerry's Return
S2, E3: Gerry returns to Earth but Yvonne has a rule about not dating other experiencers, putting their romantic relationship in jeopardy. Gerry returns to StarCrossed, excited to be a full-fledged member. Father Doug and Chelsea go on their first real date…secretly and in another town. Ozzie and Agent Foster make contact with Jonathan Walsh.