Going in Heavy
S1, E3: With the clock ticking on their lives, Albert, Charlie and Billy plot to steal back Saul’s diamonds, cutting in Sonny's girl Lotti as a partner. To crack Sonny's safe, Albert must track down an old family friend. Meanwhile, Fink follows clues in the heist footage back to Charlie.