The Apprentice Going Once, Going Twice, You're Fired
S7, E12: An unforeseen boardroom session and surprise contestant interviews conducted by business pundits Jim Cramer and Erin Burnett result in the celebrity cast being slashed to two. The final duo must then organize a charity auction and concert featuring the Backstreet Boys, with some fired players returning to offer a helping hand. Sarah Ferguson, the duchess of York, also appears. Trump's "eyes and ears": Ivanka Trump and Donald Trump Jr.