Growing a Farm and Growing a Family
시즌 1, 에피소드 1: Lauren, Nate & daughter Juniper are a loving family of little people with big dreams of ditching city life to start a farm in the country. And after two past pregnancies ended in heartbreak, Nate & Lauren begin an emotional journey to expand their family.