Hail and Farewell
T1, E7: After a childhood filled with broken promises, Roxy has a hard time trusting that her mother, Marda, is sober. To surprise her daughter, Marda enlists Pamela to help plan a birthday party for Roxy. Jeremy decides to enlist in the Army and seeks comfort from Amanda. However, Michael and Claudia Joy try to diffuse the romance between them by revealing details of Jeremy's past behavior to Amanda. Meanwhile, Denise is distraught about Jeremy's decision to enlist.