How to Be Good
S1, E4: When the universe leads Kevin to help Lucille, a mean-spirited diner owner with some family drama, he quickly finds himself stuck in the middle of a tricky situation with her equally difficult sister. Meanwhile, Yvette begins to struggle with the side effects of being on Earth.