Doubt I'm in if You Are
S1, E11: Billy upends his case when he chooses to go against the advice of Sadie and Albert and decides to testify in his trial. Also, Cam must decide if she will forgive Peter, and Nick and Tiffany defend a former prison friend of Nick's.