India: Can Kolkata be considered a foodie destination of India?
S1, E3: Liesel pinballs around a city known for its gastronomy, the forgotten hub of British East India trading company, Kolkata. From trying out what the bustling city's vibrant street food scene has to offer, to the lesser known gems, including, venturing into India's only Chinatown and sampling their delicacies.