Islands Part Two
S1, E12: The twins suffer complications from their surgery forcing the team at San Jose Boneventure Hospital to make a life-changing decision. Meanwhile, Dr. Shaun Murphy returns to the hospital after his trip with Lea and decides he needs a more permanent change and gives Dr. Aaron Glassman his two weeks' notice.