It's All in Your Head
S8, E15: As Greene's medical problems reappear, Corday lives in a hotel room with the baby, angry at Greene for the way he dealt with Rachel (recurring guest star Hallee Hirsh) following the infant's overdose. Greene treats a father, Ian Nevinger (Brant Cotton), who severely burned himself while experimenting with illegal drugs. With the patient's life in immediate jeopardy, Greene is further tormented by Ian's refusal to let his family see him in his horrific condition.